جادوی عینک مشاور

قسمت هفتم پادکست رادیونمودار با عنوانِ جادوی عینکِ مشاور، در هفته پایانی بهمن ۹۸ همزمان در اپلیکیشن CastBox و کانال تلگرامِ رادیونمودار منتشر شد.

سلام، سید محمد علوی هستم، بنیانگذار رادیونمودار؛

ما در فصل اول درباره مشاوره کسب و کار در اصفهان صحبت می‌کنیم آن هم از زبان میهمانان پادکست.

هفتمین شماره از فصل اول پادکستِ رادیونمودار را با همراهی دلنشین میلاد کوچکیان به شما تقدیم می کنیم، مدرس دانشگاه و مشاور حوزه برند

درباره میهمان قسمت هفتم:

میلادِ کوچکیان اصالتا اصفهانی، متولد شهریور سالِ ۶۴، دانشجوی دکتری بازرگانی، گرایش بازاریابی و موسسِ خانه برند اصفهان است.

آقای کوچکیان علاوه بر مدیریت گروه دوره های MBA موسسه آموزش عالی آزاد برهان، مشاور بسیاری از کسب و کارها از جمله محصولات لبنی ناب، مواد شوینده میعاد، اصالت، سان شو و… است.

میلادِ کوچکیان تاکنون دو کتاب نیز تالیف کرده، یکی برندسازی برای همه و دیگری مسئولیت اجتماعی سازمان (رویکردِ شرکت فولاد مبارکه اصفهان)

آنچه می شنوید:

  • نه به مشاوران مالتی سرویس
  • مهم ترین انتظار بیزینس از مشاور
  • آداب مشاورداری
  • مرور یک تجربه برند سازی

درباره حامی فصل اول

ویزاهاب اکسپرس، براساس توافق انجام شده، تا پایان فصل اول، پشتیبان و اسپانسر رادیونمودار است. این سایت مشاور و ارائه دهنده خدمات ویزا و مهاجرت به کاناداست، حتما به سایت آن سر بزنید.

راهنمایی برای شنیدن رادیونمودار

درحال حاضر سه راه برای شنیدن اپیزودهای پادکست رادیونمودار در دسترس شماست. ان‌شاءالله به مرور این دسترسی ها بیشتر می‌شود:

  • در کست و باکس؛ روی لوگوی زیر کلیک کنید، شما رو مستقیم میبره برای شنیدنِ قسمت هفتم 😉

castbox logo

  • تلگرام فیلتره اما هنوز مشتری خودش رو داره؛ رادیونمودار اونجا هم هست، کانال داره و فایل همه اپیزودها، از جمله قسمت هفتم دردسترسه:

Telegram Logo

  • و گزینه سوم، صفحه اختصاصی رادیونمودار در وب سایت بنیانگذار این پادکست؛ برروی لینک زیر کلیک کنید و سیر تا پیاز رادیونمودار را ببینید، بخوانید و بشنوید:

جایی که می‌توانید درباره هر کدام از اپیزودها گپ بزنید

با انتشار رسمی هر کدام از اپیزودها، اینستاگرام رادیونمودار به روز می شود. پای هر کدام از پست‌های مربوط به هر قسمت می توانید نظرات خود را با بنیانگذار و عوامل رادیونمودار درمیان بگذارید.

اگر هنوز عضو اینستاگرام رادیونمودار نیستین، لوگوی زیر بفشارید:

Instagram Logo

و در پایان تیم تولید قسمت هفتم:

  • محقق و میزبان (بنیانگذار): سیدمحمد علوی
  • انتخاب موسیقی و تدوین (هم‌بنیانگذار): کمال اخیش
  • هماهنگی: فهیمه هدایت

این آخرین قسمت از فصل اول پادکست رادیونمودار با موضوع مشاوره مدیریت در اصفهان بود. امیدوار هستم آنچه به مددِ میهمانان فصل اول برای شما روایت کردیم، حداقل گامِ رو به جلویی برای افزایش کیفیت خدمات مشاوره کسب و کار در حوزه های گوناگون، در نصف جهان ایران سرفراز قلمداد شود.

سعی تیم برنامه ساز اینست که مهم ترین مطالب و نقل قول های میهمانان فصل اول را در قالب پست های هفتگی در صفحه اینستاگرام پادکست رادیونمودار بازنشر کند.

لطفا این صفحه را همواره دنبال نمایید و در انتظار فصل دوم پادکست رادیونمودار باشید.