سبد خدمات

با تمرکز روی کسب و کارتان، تلاشم می‌کنم اعتبار برند و فروشتان به موازات افزایش پیدا کند. شما باید ارتباطات برند یکپارچه ای داشته باشید تا بتوانید کالا یا خدمات خود را در بهترین شکل ممکن توسعه (تولید) و به بازار معرفی کنید.

همه اینها بدون داشتن یک سازمان فروش چاپک و سیستمی، رویایی بیش نیست، اینجاست که خدمات من با طراحی ساختار فروشِ‌ کسب و کار شما کامل می شود.

ارتباطات برند

کمک به خلق برندی که می فروشد

چهار عنصر محصول، محیط، انسان و ارتباطات (فعالیتهای تبلیغاتی)، نقاط تماس کلیدی مشتریان با برندها هستند. شما برای هماهنگی حداکثری این چهار وجه مهم در کسب و کارتان چه برنامه ای دارید؟

تا چه اندازه فعالیتهای ارتباطی و تبلیغاتی که انجام می‌دهید منطق با ذات برند شماست؟ به چه میزان توانسته اید بین خود و رقبایتان تفاوت ملموس ایجاد کنید؟

من تلاش می کنم جوهره برندتان را شناسایی و برمبنای آن برای چهار عنصر محصول، محیط، ارتباطات انسانی و فعالیتهای تبلیغاتی برنامه ریزی کنم تا اعتبار و درآمد شما، توامان افزایش پیدا کند.

ارتباطات برند
توسعه محصول

توسعه محصول

با جعبه ابزاری راهگشا

نوآوری در محصول (توسعه و بهبود محصولات (کالا یا خدمات)) برای بقا و موفقیت بنگاههای اقتصادی بسیار مهم است. هم اکنون عامل شماره یک رشد و شکوفایی شرکتهای بزرگ، افزایش توانایی نوآوری در توسعه محصولاتشان است.

تخصص من طراحی استراتژی توسعه محصول برای سبد کالا یا خدمات شماست به گونه ای که در چارچوب یک نقشه راه بتوانید همواره مزیتهای پایدار بیافرینید و بازار هدف خود را به دست بگیرید.

بازاریابی محصول

بدون توقف و جاذبِ مشتری

شما باید شناخت خوبی از محصول خود داشته باشید تا بتوانید مشتریان هدف را جذب کنید. زاویه ای با این جمله که محصول خوب، مشتریش را پیدا می‌کند ندارم اما وقتی صحبت از تارگتهای فروش از یک سو و محدودیت منابع از سوی دیگر است، ما نمیتوانیم آن قدرها هم صبر کنیم.

تمرکز روی محصول و مشتری هدف آن و تلاش برای ایجاد یک ارتباط برد برد، به طوری که بتوانید ورودیهای با نرخ تبدیل بیشتر را از بقیه جدا کرده و در بازار هدف، تختْ گاز بروید تخصص من است.

بازاریابی محصول

مشتریان

با شرکتها و افرادی که به من اعتماد کرده اند، به تفکیک ماهیت کسب و کارشان آشنا شوید؛ این فهرست گوشه ای از پروژه های من است:

تشکل ها و انجمن های صنفی:مدیر پروژه نظرسنجی
بیشتر بخوانید
  • مدیر پروژه نظرسنجی اتاق بازرگانی اصفهان
  • اتاق اصناف اصفهان
  • صنایع پلیمری و شیمیاییمدیر پروژه نظرسنجی
    بیشتر بخوانید
  • شرکت کیمیاجاوید
  • صنایع خودروسازیمدیر پروژه ارزیابی رضایتمندی و دستیار مشاور
    بیشتر بخوانید
  • شرکت الماس پارس، نماینده محصولات میتسوبیشی و MG
  • صنایع غذاییمدیر پروژه ارزیابی رضایتمندی و تحقیقات بازار و دستیار مشاور
    بیشتر بخوانید
  • چیپس میوه دیدو
  • حلوای خورین
  • شکر نقش جهان
  • شیرینی عموقناد
  • لوازم خانگیمدیر پروژه ارزیابی رضایتمندی و تحقیقات بازار و دستیار مشاور
    بیشتر بخوانید
  • شرکت سپاهان جارو (تولیدکننده انواع جاروبرقی)
  • مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR)هم‌بنیانگذار و مدیر پروژه
    بیشتر بخوانید
  • استارتاپ PersianCSR
  • هلدینگ سرمایه گذاری الماس هشت بهشت
  • آموزش و توانمندسازیمدیر پروژه ارزیابی رضایتمندی و تحقیقات بازار و دستیار مشاور
    بیشتر بخوانید
  • فناپ سافت
  • موسسه فرهنگی هنری سبحان
  • املاک و مستغلاتمدیر پروژه ارزیابی رضایتمندی
    بیشتر بخوانید
  • سایت و اپلیکیشن آی‌هوم
  • تاسیسات مکانیکی ساختمانمشاور بازاریابی، مشاور رسانه و روابط عمومی
    بیشتر بخوانید
  • گروه صنعتی گیتی‌پسند
  • مجتمع کوبه
  • مبلمان و دکوراسیون داخلیمدیر پروژه ارزیابی رضایتمندی و تحقیقات بازار و دستیار مشاور
    بیشتر بخوانید
  • مجتمع فروشگاهی مبلی۹
  • برندسازی شخصیمشاور روابط عمومی و طراح سایت شخصی
    بیشتر بخوانید
  • سیدیوسف قاضی عسگر (صادرکننده نمونه استان اصفهان)
  • رسانه‌های مکتوب و اینترنتیمشاور تحقیقات میدانی و نظرسنجی
    بیشتر بخوانید
  • هفته نامه نوسان و پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد بازار
  • صنایع دستیطراحی استراتژی محصول و بازاریابی محصول
    بیشتر بخوانید
    مرمریس (اسلیم نقش جهان)
    شرکت نرم افزاریطراحی استراتژی محصول و بازاریابی محصول
    بیشتر بخوانید
    بهین مبتکران ایده (بهیدو)
    صنعت نمایشگاهی و رویدادهای تجاریطراحی استراتژی محصول و بازاریابی محصول
    بیشتر بخوانید
    شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان
    پیاده سازی سازمان فروش

    پیاده‌سازی سازمان فروش

    به صورتی چابک و نتیجه گرا

    برای بنگاههای اقتصادی، هر سه جنبه استراتژی (طرح ریزی فروش)، افراد (پیاده سازی سازمان فروش) و همچنین ارزیابی و ارتقای فعالیتهای واحد فروش از اهمیت ویژه برخوردار است.

    در دورانی که فروش از هر زمان دیگری پیچیده و سخت شده، طراحی سازمانی که بتواند همسو با تحقق تارگت ها، اعتبار شرکت را نیز حفظ نماید کار ساده ای نیست.

    من به شما کمک می کنم متناسب با اندازه سازمانتان، بازاری که در آن فعالیت می‌کنید و اهدافی که مد نظر دارید، سازمان فروشی چاپک و نتیجه گرا بسازید و همواره بتوانید آن را پایش کنید.

    درخواست مشاوره