نمونه‌کارها

پروژه های تحقیقات بازار و ارزیابی رضایتمندی مشتری

ارزیابی رضایتمندی و میزان وفاداری سرنخ‌های بازاریابی و مشتریان

زمان: فروردین ۱۳۹۸

کارفرما: شرکت کلایر

فعالیت های اصلی:

  • بازنگری پرسشنامه‌های تهیه شده توسط کارفرما
  • یکپارچه سازی سه پرسشنامه و انجام آزمون‌های روایی و پایایی
  • انجام پرسشگری به صورت تلفنی
  • پاکسازی و ورود داده‌ها و تهیه گزارش توصیفی

مدت اجرا: ۱۰ روز کاری

نظرسنجی انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان

زمان: بهمن و اسفند ۱۳۹۷

کارفرما: پایگاه خبری تحلیلی اقتصادبازار

فعالیت های اصلی:

  • طراحی سوالات پرسشنامه
  • طراحی پرسشنامه آنلاین
  • ارائه مشاوره برای توزیع اثربخش تر پرسشنامه آنلاین
  • تحلیل پاسخ ها و تهیه گزارش

مدت اجرا: ۴۵ روز کاری

چیپس دیدو

زمان: آذر تا بهمن ۱۳۹۷

کارفرما: شرکت چیپس دیدو

فعالیت های اصلی:

  • تدوین اهداف اصلی و فرعی مطالعه از جمله: شناسایی و بخش بندی بازار، بررسی رقبا و محصولات جایگزین، شناسایی رفتار مصرف‌کنندگان، تحقیقات توزیع، تبلیغات و جایگاه سازی، برندینگ و بسته بندی، تحقیقات و تحلیل قیمت‌گذاری و کشش قیمتی
  • طراحی پرسشنامه فروشندگان و مصرف کنندگان
  • انجام تحقیق کیفی (مصاحبه)
  • انجام تحقیق کمی (پرسشگری میدانی)
  • تحلیل پاسخ ها و تهیه گزارش

مدت اجرا: ۶۰ روز کاری

ارزیابی میزان رضایت مراجعه‌کنندگان به غرفه نمایشگاهی (دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست)

زمان: مهر ۱۳۹۷

کارفرما: شرکت کیمیاجاوید سپاهان

فعالیت های اصلی:

  • طراحی سوالات پرسشنامه
  • اجرای عملیات پرسشگری حضوری (دو نفر)
  • تحلیل پاسخ ها و تهیه گزارش

مدت اجرا: ۱۰ روز کاری

کارگاه آموزشی افزایش مهارتهای ارتباطی به کمک بازی

زمان: مرداد تا مهر ۱۳۹۷

کارفرما: شرکت فناپ سافت (تهران)

فعالیت های اصلی:

  • دستیار در اجرای بازی ها
  • نظرسنجی میدانی، تحلیل پاسخ ها و تهیه گزارش

مدت اجرا: ۱۴ جلسه ۸ ساعته

محل اجرا: پارک فناوری پردیس

سایت و اپلیکیشن آی‌هوم

زمان: تیر ۱۳۹۷

کارفرما: سرآوا

فعالیت های اصلی:

  • طراحی سوالات پرسشنامه
  • انجام عملیات پرسشگری در شهر تهران (نزدیک به ۱۰ منطقه شهری)
  • تحلیل پاسخ ها و تهیه گزارش

مدت اجرا: ۱۰ روز کاری

تحقیقات بازار حلواشکری خورین

زمان: اردیبهشت تا مرداد ۱۳۹۷

کارفرما: حلواشکری خورین

فعالیت های اصلی:

  • تدوین اهداف اصلی و فرعی مطالعه
  • طراحی سوالات پرسشنامه (فروشندگان و توزیع‌ کنندگان)
  • انجام عملیات پرسشگری در شهرهای شوشتر، دزفول و اهواز
  • تحلیل پاسخ ها و تهیه گزارش

مدت اجرا: ۸۰ روز کاری

ارزیابی میزان رضایت مشتریان و تاسیس و راه اندازی معاونت توسعه بازار

زمان: مهر تا اسفند ۱۳۹۶

کارفرما: شرکت سپاهان جارو (تولیدکننده انواع جاروبرقی)

فعالیت های اصلی:

  • طراحی سوالات پرسشنامه
  • اجرای عملیات پرسشگری تلفنی
  • تحلیل پاسخ ها و تهیه گزارش
  • تهیه گانت چارت اجرایی پیشنهادات فاز صفر (مطالعه و عارضه یابی)
  • طراحی چارچوب کلی سایت اینترنتی
  • تدوین پروموشن های تبلیغاتی در وب

مدت اجرا: ۶ ماه

ارزیابی میزان رضایت مشتریان

زمان: اردی‌بهشت تا خرداد ۱۳۹۶

کارفرما: فروشگاه مبلمان و سرویس خواب مبلی۹

فعالیت های اصلی:

  • طراحی سوالات پرسشنامه
  • اجرای عملیات پرسشگری تلفنی
  • تحلیل پاسخ ها و تهیه گزارش

مدت اجرا: ۷۵ روز کاری

ارزیابی میزان رضایت مشتریان

زمان: مهر تا دی ۱۳۹۶

کارفرما: شرکت شکر نقش جهان

فعالیت های اصلی:

  • طراحی سوالات پرسشنامه (فروشندگان و مصرف کنندگان)
  • اجرای عملیات پرسشگری تلفنی
  • اجرای عملیات پرسشگری آنلاین
  • تحلیل پاسخ ها و تهیه گزارش

مدت اجرا: ۱۰۰ روز کاری

ارزیابی میزان رضایت مشتریان

زمان: دی ۹۵ تا اردیبهشت ۹۶

کارفرما: شیرینی عموقناد

فعالیت های اصلی:

  • طراحی سوالات پرسشنامه
  • اجرای عملیات پرسشگری تلفنی
  • اجرای عملیات پرسشگری آنلاین
  • تحلیل پاسخ ها و تهیه گزارش

مدت اجرا: ۱۰۰ روز کاری

ارزیابی میزان رضایت مشتریان و تاسیس و راه‌اندازی معاونت توسعه بازار

زمان: آذر ۱۳۹۵ تا شهریور ۱۳۹۶

کارفرما: شرکت الماس پارس، نماینده محصولات میتسوبیشی و ام جی

فعالیت های اصلی:

  • طراحی سوالات پرسشنامه
  • اجرای عملیات پرسشگری تلفنی
  • تحلیل پاسخ ها و تهیه گزارش
  • تهیه گانت چارت اجرایی پیشنهادات فاز صفر (مطالعه و عارضه یابی)
  • طراحی چارچوب کلی سایت اینترنتی
  • تدوین پروموشن های تبلیغاتی در وب

مدت اجرا: ۱۰ ماه

ارزیابی میزان رضایت مشتریان و تاسیس و راه‌اندازی معاونت توسعه بازار

زمان: بهمن ۱۳۹۵ تا اردیبهشت ۱۳۹۶

کارفرما: مجتمع آموزشی سبحان رایان

فعالیت های اصلی:

  • طراحی سوالات پرسشنامه
  • اجرای عملیات پرسشگری تلفنی
  • تحلیل پاسخ ها و تهیه گزارش
  • تهیه گانت چارت اجرایی پیشنهادات فاز صفر (مطالعه و عارضه یابی)
  • تدوین پروموشن های تبلیغاتی در وب

مدت اجرا: ۱۰۰ روز کاری

پادکست ها | تعدادی از تولیدات منتخب

شنیدن نمونه کارها و تولیدات منتخب در  کست‌باکس

این کسب و کارها، چرا به من اعتماد کرده‌اند؟

تسلط بر موضوع پروژه:

در جلسات ابتدایی و در هنگام مذاکره با مشتریانم سعی می‌کنم از آگاهی که نسبت به چالش یا مسئله آنها به دست آورده‌ام، یک تصویر روشن و ساده ارائه کنم؛ با این هدف که به یک نقطه مشترک برای شروع برسیم.

توافق روشن با مشتری بر روی ابعاد چالش او: کلید موفقیت آن پروژه

دلیل دیگر، اطمینان بخشی به آنهاست تا با خیال راحت اعتماد کنند؛ تجربه ثابت کرده که اگر روی مسئله‌ای مسلط نباشی، حتی اگر ماهیت ساده‌ای هم داشته باشد، ناخواسته آن را پیچیده و سخت می‌بینی و راهکار پیشنهادی هم اغلب، سخت، پرهزینه و اصطلاحا نچسب خواهد بود.

قویا مخالف هستم که برای مهم جلوه دادن یک موضوع، از بیان پیچیده و فوق‌العاده فنی استفاده شود، نکته‌ای که حاصل همکاری با بسیاری از کسب و کارها در هفده سال گذشته بوده؛

ساده سازی، رمز اعتمادسازی است و با ساده‌انگاری خیلی فرق دارد.

پیگیری و پیگیری و پیگیری:

کار از پیگیری، کار می‌شود “به نتیجه می‌رسد.”

نمی‌دانم نخستین بار چه کسی این جمله بیان کرد و همه‌گیر شد، از نظر من درست است و جواب داده!

سعی من در این سالها، الگو گرفتن از این عبارت ساده اما عمیق، حتی در زندگی شخصی بوده. هرزمان که پیروی کردم، موفق بوده‌ام و هر وقت آن را دست کم گرفتم، یا شکست خوردم یا اینکه حاصل کار، دلچسب نشده.

در پروژه هایم، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کارفرمایان که همانا آگاهی از میزان پیشرفت کیفی و کمی کار بوده را به کمک روش‌ها و ابزار مختلف، پاسخ داده‌ام از جمله Google Calander یا Trello؛ حتی با ارتباط مستمر در شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال یک پیامک ساده در پایان هر روز کاری.

عمیقا اعتقاد دارم، بی خبری کارفرما در فرایند انجام پروژه، حتی اگر کارها در بهترین شرایط در حال پیشرفت باشد، تبعات منفی و حتی برگشت ناپذیری را به همراه دارد.

من هم مانند بسیاری از همکارانم، کم از این دست تجربه‌های تلخ نداشته‌ام.

فکر می‌کنم یکی دیگر از دلایلی که مشتریانم به اعتماد کرده‌اند، پیگیر بودنم در کاری است که به من سپرده‌اند.

فرایندمحورِ نتیجه‌گرا:

هر پروژه شامل مجموعه‌ای از فعالیت های اصلی و فرعی است. شناسایی درست و فهرست آنها، نخستین کاری است که پس از تعریف پروژه انجام می‌دهم اما همواره نیم نگاهی نیز به نتیجه دارم.

در پروژه‌ها، زمان و بودجه، دو مولفه مهم به حساب می‌آیند، انجام کارِ درست، بدون درنظر گرفتن نتیجه نهایی، مخاطرات زیادی از جمله تکرار فرایندها و حتی نتیجه‌بخش نبودن تلاش‌های تیم کاری را به همراه دارد.

نقش من در پروژه‌ها، بیشتر یک تسهیل گر است یا مدیر پروژه یا مجری آن.

وقتی تسهیل گر باشی، نتیجه را نشانه گرفتی

پس مشتری اطمینان دارد سفارش او، در زمان مشخص و با کیفیت موردِ نظر، به نتیجه خواهد رسید.

نظرات بسته اند